რეფლექსია
2019-2020 სასწავლო წლის I სემესტრში დავგეგმე სოციალური პროექტის „ყოველი ყვავილი სულია ბუნებაში მოყვავილე” ~ განხორციელება, რომლის მიზანი იყო:
·
გარემომცველი სამყაროს შეცნობა;
·
დაკვირვების, აღწერის, აღრიცხვის, კლასიფიკაციის, კომუნიკაციის, მონაცემთა ორგანიზების უნარის განვითარება;
·
საკუთარი დამოკიდებულების წერილობითი გადმოცემისა და შემოქმედებითი უნარის განვითარება;
·
თვითშეფასების უნარის განვითარება;
·
პრეზენტაციის უნარის განვითარება.
პროექტზე მუშაობის შედეგად:
გაიზრდა მოსწავლეთა ჩართულობა, საკუთარი თავის რწმენა და სწავლისადმი დადებითი დამოკიდებულება; გაიზრდა კომპლექსური უნარ-ჩვევების განვითარების შესაძლებლობა, მაგალითად, აზროვნების მაღალი დონე, პრობლემების გადაჭრა, კომუნიკაცია, თანამშრომლობა;
· მოსწავლეები მიეჩვინენ დამოუკიდებელ მუშაობას და თანატოლებთან ურთიერთობას , რაც მნიშვნელოვან როლს თამაშობს მოზარდების პიროვნულ და სოციალურ განვითარებაში.
პროექტზე მუშაობა გრძელდებოდა ორი კვირის განმავლობაში. პროექტზე მუშაობა წარიმართა სამ ეტაპად:
პირველი ეტაპი: მოსამზადებელი ეტაპი ამოცანები:
· მოსწავლეებს გავაცანი პროექტის მიზანი;
· გავანაწილეთ დავალებები: მოიძებნათ ინფორმაცია საქართველოში გავრცელებული მცენარეების შესახებ დაწაედგინათ პრეზეტაცს სახით;
მეორე ეტაპზე მოსწავლეებმა წაროადინეს ინფორმაცია იმის შესახებ, რა სავალალო შედეგები მოჰყვეს ბუნების გაუფრთხილებლობასა და დაბინძურებას.გავმარეთ დისკუსიები. ვნახეთ ვიდეო მასალა;
მესამე ეტაპი სტუმრად გარდენიაში მშობლებთან ერთად
პროექტის ამ ფაზაზე მოსწავლეებმა უშუალოდ მოინახულეს მცენარეები, მოეცათ საშუალება შეხებოდნენ მათ, კიდევ ერთხელ გაეაზრებინათ მათი მახასიათებლები და ქოთნებზე მოეხატათ სხვადასხვა სახის ყვავილები, აღნიშნულ ქოთნებში საკუთარი ხელით ჩარგეს მცენარეები.
პროექტი
მიმდინარეობდა გეგმის მიხედვით, მასში ასახული აქტივობები მორგებული იყო მოსწავლეთა ინტერესებზე და საჭიროებებზე. პროექტის მსვლელობისას ფუნქციები გადანაწილებული იყო მოსწავლეთა შესაძლებლობეზე მათი ძლიერი მხარეების გათვალისწინებით. პროექტში ჩართული მოსწავლეები შეფასდნენ წინასწარ შედგენილი კრიტერიუმების მიხედვით და საუკეთესო მონაწილეებს გადავეცით მადლობის სიგელები. პროექტის განხორციელების პერიოდში გამოვლინდა მცირე ხარვეზები, რადგანაც პროცესი იყო მცირედ ქაოსური. სამომავლოდ მოსწავლეთა ჩართულობისას ყურადღებას გავამახვილებ მათ ქცევაზე და აქტივობებში მაქსიმალურად ჩართვაზე.
No comments:
Post a Comment